Zadanie będzie realizowane przez Grupę SZYMBUD Sp. z o.o. Sp.j. z Kłomnic, woj. śląskie za kwotę: 23 544.900,00 zł. Na ten cel pozyskano środki z Urzędu Marszałkowskiego - ponad 13 mln zł. Niestety jest to zbyt mała kwota na zabezpieczenie 80-85% inwestycji, dlatego Starosta Mogileński zdecydował o dołożeniu 9 mln z nadwyżki budżetowej powiatu. Poprosił też o to, by gmina Strzelno dołożyła 1 mln zł, na co zgodę wyraził burmistrz Dariusz Chudziński za aprobatą radnych.
Tak więc po wielu perypetiach i kilku przetargach doczekamy się nowego wyglądu szpitala, który nie był remontowany od czasów II wojny światowej. Szkoda tylko, że poprzednicy przespali czas, w którym remont szpitala byłby dużo tańszy. Przypomnijmy, że pierwszy przetarg został unieważniony, a opiewał na kwotę 13 mln zł.
Nieoficjalnie portal dowiedział się, że remont może zacząć się w czerwcu b.r.
Zakres robót obejmuje:
1) Przedmiot zamówienia zakresu I obejmuje wykonanie robót budowlanych.
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy, nadbudowy i adaptacji budynku głównego istniejącego szpitala w Strzelnie, tj. sporządzenie projektu budowlanego, uzyskanie pozwolenia na budowę, sporządzenie projektów wykonawczych, specyfikacji technicznego wykonania i odbioru robót budowlanych w efekcie czego ma powstać Zakład Opiekuńczo Leczniczy SP ZOZ Mogilno.
Nadbudowa będzie realizowana poprzez rozbiórkę poddasza i ścian do stropu nad pierwszym piętrem i budowę kondygnacji ze stropodachem wg opracowanego projektu.
Wykonawca ma obowiązek wykonać prace projektowe - opracowanie projektu budowlanego, dokumentacji wykonawczej i powykonawczej, obmiar robót, uzyskania prawomocnych decyzji o pozwoleniu na budowę oraz decyzji udzielającej pozwolenia na użytkowanie; Projekt winien uwzględniać rozwiązania zastosowane w istniejącym projekcie budowlanym dla zakresu II robót; Etap projektowy obejmuje przedłożenie zaakceptowanego przez autora PFU kompletnego wielobranżowego projektu budowlanego, w oparciu o który Wykonawca na podstawie udzielonego przez Zamawiającego pełnomocnictwa będzie miał obowiązek uzyskania prawomocnego pozwolenia na budowę. Wykonawca ma obowiązek wykonania projektu wykonawczego wszystkich branż i ewentualnych opracowań towarzyszących np. Specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiarów robót itp. autorowi PFU do sprawdzenia, wskazania ewentualnych zmian lub uzupełnień i akceptacji. Pisemna akceptacja autora PFU musi zostać załączona wraz z ostateczną wersją dokumentacji projektowej Zamawiającemu do zatwierdzenia.
W obowiązkach Wykonawcy jest opracowanie „Harmonogramu rzeczowo - finansowego robót budowlanych” i przedłożenie w terminie 14 dni od daty podpisania umowy harmonogramu zaakceptowanego i zatwierdzonego przez Zamawiającego; Harmonogram rzeczowo-finansowy sporządzony przez Wykonawcę będzie uwzględniać również prace objęte II zakresem robót i będzie przedstawiać:
- układ chronologiczny wykonania robót, realizacji dostaw i usług w tym projektowania, w zakresie czasu ich rozpoczęcia i zakończenia oraz przedmiotu i zakresu wszystkich etapów robót objętych zobowiązaniem Wykonawcy, procentowy układ wykonania robót poszczególnych etapów w realizacji całego przedmiotu zamówienia uwzględniający możliwość nieprzerwanego świadczenia usług zdrowotnych przez Zamawiającego,
- wskazanie, którego zakresu robót (I czy II) dotyczy dany etap robót objętych zobowiązaniem Wykonawcy,
- kwotowe zestawienie poszczególnych części wynagrodzenia należnego Wykonawcy w związku z zakończeniem i odbiorem wszystkich faz poszczególnych etapów robót, przygotowane w sposób zapewniający Wykonawcy terminową realizację robót, a Zamawiającemu umożliwiające bieżącą weryfikację postępu robót. Jeżeli Zamawiający w terminie 14 dni roboczych od dnia otrzymania harmonogramu rzeczowo - finansowego nie zgłosi do niego uwag, przedłożony harmonogram uważa się za zatwierdzony. Jeżeli Zamawiający zgłosi uwagi do harmonogramu rzeczowo-finansowego,
w szczególności dotyczące jego niezgodności z postanowieniami umowy, Wykonawca jest zobowiązany do niezwłocznego, nie później niż w terminie 3 dni roboczych od ich otrzymania, przedłożenia poprawionego harmonogramu rzeczowo-finansowego uwzględniającego uwagi Zamawiającego oraz postanowienia Umowy. Harmonogram rzeczowo-finansowy, po jego zatwierdzeniu przez Zamawiającego, stanowić będzie integralną część umowy.
2) Inwestycja ta ma obejmować następujące prace:
a) przebudowa istniejących budynków i adaptacja budynku głównego istniejącego szpitala w Strzelnie,
b) nadbudowa II piętra skrzydła 1 w technologii tradycyjnej murowanej z ociepleniem metodą lekką mokrą, oraz wykonaniem stropodachu,
c) montaż nowych okien w nawiązaniu do istniejących oraz wymiana części okien istniejących
d) instalacja wodno-kanalizacyjna i ciepłej wody użytkowej z cyrkulacją,
e) instalacja przeciwpożarowa hydrantowa,
f) instalacja centralnego ogrzewania i ciepła technologicznego,
g) instalacja wentylacyjna,
h) zabezpieczenie przeciwpożarowe instalacji techniczno-użytkowych,
i) instalacja gazów medycznych,
j) instalacja elektryczna wraz z osprzętem oraz instalacja odgromowa, k) instalacja elektryczna niskoprądowa, l) instalacja teleinformatyczna, m) instalacja sygnalizacji przyzywowej, n) instalacja typu interkom,
0) instalacja antenowa.
II. Zakres robót:
1) Przedmiot zamówienia zakresu II obejmuje, wykonanie robót budowlanych w zakresie termomodernizacji - remont budynku szpitala w Strzelnie wraz z montażem instalacji fotowoltaicznej na podstawie istniejącego projektu i pozwolenia na budowę z dnia 07.04.2020 r. znak GB.6740.63,2020 wydanym przez Starostę Mogileńskiego oraz uzyskanie pozwolenia na użytkowanie.
2) Inwestycja ta ma obejmować następujące prace:
a) demontaż elementów będących na elewacji typu, uchwyty flagowe, oprawy oświetleniowe, instalacja odgromowa, instalacja alarmowa oraz inne tym podobne elementy,
b) demontaż rynien, rur spustowych, obróbek blacharskich oraz parapetów,
c) rozbiórka elewacji z płytek klinkierowych,
d) rozbiórka opaski wokół budynku /w odległości 2 m od budynku/,
e) odkopanie fundamentów,
f) wykonanie izolacji fundamentów,
g) zasypanie wykopów, ułożenie kostki betonowej i nawierzchni z płyt chodnikowych wokół budynku,
h) remont schodów wejściowych i podjazdów,
i) renowacja elementów stalowych, czyszczenie, zabezpieczenie antykorozyjne i malowanie zarówno poziomych /zsypy, kraty itp./, jak i pionowych /balustrady, skrzynki itp./,
j) wymiana kanalizacji deszczowej na odcinku 2m od budynku,
k) demontaż stolarki i ślusarki zewnętrznej,
l) montaż nowej stolarki i ślusarki okiennej i drzwiowej,
m) ułożenie przewodów do oświetlenia projektowanego oraz istniejącego,
n) wymiana opraw oświetleniowych w strefach wejścia na oprawy LED, oraz montaż oświetlenia
dozorowego,
o) demontaż i ponowny montaż przewodów zasilających istniejące urządzenia oraz przewodów antenowych,
REKLAMA
p) demontaż i ponowny montaż instalacji domofonowej, q) demontaż i ponowny montaż elementów instalacji alarmowej,
r) demontaż i ponowny montaż innych elementów typu skrzynki na listy, tablice informacyjne itp., s) ułożenie innych instalacji nie wskazanych w niniejszym opracowaniu a odkrytych przy pracach rozbiórkowych,
t) zabezpieczenie otworów okiennych i drzwiowych,
u) wykonanie nowych rynien, rur spustowych obróbek blacharskich, parapetów - z blachy tytanowo-cynkowej,
v) obicie i rozbiórka tynków zewnętrznych, w) wymiana kielichów żeliwnych,
x) montaż kielichów żeliwnych przy rurach spustowych, które nie były w nie wyposażone, y) zabezpieczenie drzwi, okien, elementów stalowych itp. przed zabrudzeniem,
z) wykonanie ocieplenia budynku w systemowym systemie ociepleń, aa) wykonanie renowacji elewacji,
bb) wykonanie sztukaterii wokół okien na elewacji północnej, cc) malowanie elewacji,
dd) demontaż papy dachowej, na dachu oraz zadaszeniu nad wejściem, ee) ułożenie nowych warstw papy,
ff) remont kominów: obicie tynku, wypełnienie fug, tynkowanie, malowanie oraz wymiana
obróbek blacharskich,
gg) montaż zabezpieczeń przeciw ptakom
[ZT]2349[/ZT]
[ZT]2049[/ZT]
Brak komentarza, Twój może być pierwszy.
Dodaj komentarz